000 01459nrm a2200217 i 4500
997 0 0 _dData non definida (008date1) ; Data non definida (260)
_e1
008 251120s sp ||||| |||| ||| ||spa d
020 _a8412553350433
100 _aRuiz, Leila
_eaut
_9323709
245 _aMatrículas
_c/ Leila Ruiz
260 _aValencia
_b: Falomir
300 _a1 caixa de metal
_b: 50 cartas de matriculas 4 dados (branco, vermello, verde, amarelo) 1 instrucións
_c; ‎7 x 2,5 x 25,5 cm
500 _aIdade: +6 (sumas e restas) e +8(multiplicacións) Duración: 10-20 minutos Nº de xogadores: de 2 a 5
520 3 _aPon a proba a túa axilidade mental con Matrículas! Neste emocionante xogo, usarás os números e letras das matrículas para superar desafíos de vocabulario e resolver operacións matemáticas ➕➖✖️➗. Lanza os dados para descubrir se deberás sumar, restar ou formar palabras coas letras e números das matrículas. Responde rápido! ⏱️ Quen acumule primeiro 10 matrículas será o gañador . Con regras simples ✨ e opcións para xogar con números ou letras, Matrículas é perfecto para estimular a mente de xogadores de todas as idades ‍ . Atréveche a gozar deste divertido desafío!
521 _aPRI12
_aPRI34
_aTER
650 _amatemáticas
_9328773
650 _aatención
_9328774
650 _acálculo mental
_943812
650 _alóxica
_9328775
856 _uhttps://falomirjuegos.com/tienda/matriculas/