000 | 02444nam a2200385 i 4500 | ||
---|---|---|---|
500 | _a10 a 12 anos | ||
600 |
_aApadriñamentos Lectores _vEd. Infantil/ NEAE |
||
651 | _aSiria | ||
651 | _aSiria | ||
856 | 4 | 0 | _uhttps://www.edicionsfervenza.es/home/288-unha-ponte-para-najla.html |
008 | 211201s2021 sp c glg | ||
017 | _aPO129-2021 | ||
020 | _a8418136421 | ||
080 | 1 | _a4 | |
080 | 1 | _a82-N | |
100 |
_aHerrero Ameixeiras, Maite _eaut _938675 |
||
245 | 0 |
_aUnha ponte para Najla _c/ Maite Herrero Ameixeiras, ilustracións Joseba G. Plazuelo _b: Construíndo unha ponte de amor entre os pobos |
|
250 | _a1ª | ||
260 |
_aGalicia _b:Edicións Fervenza _c,2021 |
||
300 |
_a48 p _b: il cor _c; 22 x 24 |
||
520 | 3 | _aConto infantil que aborda unha temática tan de actualidade como é a situación dos refuxiados sirios dende un prisma diferente, dende a inocencia duns cativos que non entenden de política, senón de amizade. A historia convida a reflexionar sobre o necesarias que son a comunicación interxeracional e a memoria histórica, para que todos os suxeitos nos convirtamos en suxeitos activos da solidariedade entre os pobos. A obra pretende achegar a grandes e pequenos a través dunha ponte imaxinaria na que todos, antes ou despois nos podemos ver no mesmo lugar, a emigración. Un conto con mensaxe no que dous cativos, a través do “libro da vida” que lle narra a súa avoa cada día, son capaces de comprender con sinxeleza que é preciso tender a man, pois todos os pobos, antes ou despois, sofren a emigración. Así será como os dous intrépidos protagonistas, Lois e Inés, ofrecerán a súa amizade a Najla, unha nena refuxiada siria que se atopa nun lugar alleo e nunha sociedade diferente. | |
521 |
_aPRI34 _aTER |
||
650 |
_aInmigración _vContos _959177 |
||
650 |
_aRefuxiados _929311 |
||
650 |
_aGuerra _97997 |
||
650 |
_aIntegración _931140 |
||
650 |
_aDereitos humáns _914411 |
||
650 |
_aMemoria histórica _913968 |
||
650 |
_aAvós _97034 |
||
650 |
_aRelacións familiares _91375 |
||
700 |
_aPlazuelo, Joseba G. _eill _959179 |
||
997 | _e2 |