La leyenda del tigre (Rexistro nro. 74388)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 00498nam a2200169 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 090206s1998 sp a spa |
ISBN | |
ISBN | 8447312798 |
CDU | |
CDU | 821.134.2-34"19":087.5 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Sanchez, Isidro |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | La leyenda del tigre |
Autores | / Isidro Sánchez |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Barcelona |
Editorial | :RBA Editores |
Data de publicación | ,1998 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 25 |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | El nuevo mundo de los Gnomos |
Número de volume | ;4 |
-- | PEC121-3878|PEC023-1764|CEC040-1151 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Préstamos totais |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP Mestres Goldar | CEIP Mestres Goldar | Sala préstamo | 2006-01-10 | Fondos Biblioteca | 821 | ley | 821 SÁN ley | PEC023000001764 | 2022-07-26 | 1 | Prestable | 5 | |||||
CEIP Wenceslao Fernández Flórez | CEIP Wenceslao Fernández Flórez | Sala préstamo | 2007-05-10 | Fondos Biblioteca | 834 | ley | 834 SÁN ley | CEC040000001151 | 2022-10-03 | 1 | Prestable | 3 | |||||
CEIP de Parada-Campañó | CEIP de Parada-Campañó | Sala préstamo | 2020-11-17 | Fondos Biblioteca | 83 | ley | 83 SAN ley | PEC121000003878 | 2022-05-26 | 1 | Prestable | lectores en marcha | 1 | ||||
EEI San Roque | EEI San Roque | Sala préstamo | 2009-02-06 | Centro | 412 | la leyenda del | 412 amarelo la leyenda del | LEA001000000412 | 2020-12-15 | 1 | Prestable | Amarelo coleccións |